Elindult a Médiaunió Alapítvány élelmiszerpazarlás csökkentését célzó társadalmi célú kampánya

 

Az „Élj maradéktalanul!” kampány célja az élelmiszer-pazarlással kapcsolatos szemléletformálás, hosszútávon pedig az élelmiszerpazarlás csökkentése.
 
„A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. A Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta grémium ezúttal az élelmiszerpazarlás csökkentését tűzte zászlajára. A nyertes pályázatot a Magyar Élelmiszerbank Egyesület nyújtotta be, és a Well Reklámügynökség vállalta a kampány kreatív feladatainak elvégzését. Az „Élj maradéktalanul!” kezdeményezésnek kettő fő pillére van: egy erős online, illetve egy izgalmas TV, rádió, sajtó és közterületi kommunikációs kampánnyal hívják fel a kidobott élelmiszer mértékére és értékére a társadalom figyelmét. A honlapon, rádióreklámokban és közterületen konkrét tippeket is adnak arról, mit kezdjünk a megmaradt élelmiszerrel. Továbbá indul egy több állomásból álló edukációs road-show is, ahol érdekes aktivitásokkal várják az érdeklődőket. A road-shownak 15 állomása lesz: 15 Tesco áruház. Az edukációs kampány olyan támogatók jóvoltából valósulhat meg, mint a Tesco Global Áruházak Zrt., a az OTP Bank Nyrt. Bízunk abban, hogy a kampány során minél több ember figyelmét fel tudjuk hívni arra, hogy az élelmiszerpazarlás nem csak morálisan helytelen, hanem környezeti károkat is okoz, továbbá többet is spórolhatnánk, ha picit tudatosabban vásárolnánk”- nyilatkozta a témában Hargitai Lilla, a Médiaunió ügyvezető igazgatója.

Az „Élj maradéktalanul!” kampány augusztusban indul útjára és 2021 februárjáig tart. A kampány ideje alatt az érdeklődők hasznos tippeket és tanácsokat kaphatnak az élelmiszerpazarlás csökkentésére a www.eljmaradektalanul.hu weboldalon.

 

 2

2018